Broekhuis Volvo Zeist heette zo’n 300 dames welkom op de Ladies Night van afgelopen donderdagavond, inclusief hét Automeisje. Een avond vol amusement voor het vrouwelijke klantenbestand (plus één) van Broekhuis Groep. Er was aan iedereen gedacht, jong en oud. Zo kon je bijvoorbeeld zelf sleutelen aan een auto tijdens de workshops ‘Snel op weg’ waar vakkundige technici je leren hoe je bij pech moet handelen en weer snel je weg kunt vervolgen. Daarnaast zijn er nog tal van activiteiten zoals bloemschikken en carwrappen. We werden op de hoogte gebracht van de laatste trends op het gebied van uiterlijke verzorging & mode en konden genieten van heerlijke drankjes, hapjes en gezellige muziek.
De modezaak ‘Basic Life’ had een kraam in de showroom waar geshopt kon worden. Als afsluiter van de avond zou Basic Life een modeshow weggeven voor het publiek in de werkplaats. Nu is het zo dat ik me twee dagen voorafgaand aan de Ladies Night heb laten overhalen door Broekhuis Holding om deze show te gaan lopen, samen met twee vriendinnen. We zijn alle drie geen modellen maar wilden de uitdaging wel aangaan. We werden voorzien van twee setjes kleding ieder, welke we moesten laten zien op de rode loper. De styling vond plaats in de glamoureuze kleedkamer van de monteurs, tussen de stinkende overalls. Hoezo sterallures? Als afsluiter werden we in een blauwe Broekhuis overall gehesen om vervolgens over de rode loper gereden te worden in een Ford cabrio. We hadden tientallen sjaaltjes om weg te geven (lees: uit de auto te gooien) aan het publiek. En die waren uitzinnig (we bijven Nederlanders hè)!
De conclusie van dit verhaal is dat je echt wat gemist hebt als je nog geen Ladies Night van Broekhuis hebt bezocht. Ze hebben een geweldig leuke avond neergezet. Ikzelf ben een ervaring rijker: Model for a day. Als kers op de taart werd bij het verlaten van het feestje een goodiebag meegegeven met veel (kortings)bonnen, lekkers en overige verwennerij. Tevens zat er een flyer in met een grootse aankondiging; Vanaf januari 2015 schrijft Het Automeisje samen met Broekhuis een digitale nieuwsbrief speciaal voor de dames, genaamd Vrouw & Auto. En daar ben ik trots op!
Schrijf je nu direct via de link in om deze te ontvangen!
SOCIALS