DS 3 GIVENCHY Le MakeUp

Tegenwoordig moeten we Citroën en DS als twee aparte merken beschouwen. Het merk DS werd in Parijs geboren en officieel opgericht op 1 juni 2014 met de ambitie om de Franse auto een nieuwe plaats te geven. De DS is geïnspireerd op de beste Franse knowhow en blijft de waarden innovatie en onderscheid uitdragen, die het merk erfde van de DS uit 1955.

Meer dan de helft van de bestuurders van de DS 3 bestaat uit moderne vrouwen met een druk bestaan. Deze multitaskende dames zien de auto vaak als een handige plek om nog even snel make-up aan te brengen voor het wegrijden of tijdens het duimendraaien in de file. Daarom presenteert DS dan ook vol trots deze limited edition (30 voor de Nederlandse markt) in samenwerking met GIVENCHY. Deze twee Franse merken hebben hun knowhow gebundeld voor de creatie van een exclusieve versie van de nieuwe DS 3.

De carrosserie is uitgevoerd in prachtig, matte parelwitte lakkleur welke de naam Blanc Opalin heeft meegekregen. Het dak is uitgevoerd in een contrasterende donkerpaarse kleur Whisper (tevens verkrijgbaar als nagellak), die terugkomt op de buitenspiegelkappen en het midden van de wielen. Een aluminium GIVENCHY Le MakeUp logo prijkt op de portierstijlen en de vloermatten zijn voorzien van het logo van deze limited edition. 

Het interieur is zeer herkenbaar met een geanodiseerd ‘pink’ dashboardlijst, die het interieur verlicht. In de armsteun in het midden zit een opbergvak voor de beste smeersels. De auto komt met een GIVENCHY Le MakeUp make-up set bestaande uit een Noir Couture mascara, Prisme Visage compact poeder en een Le Rouge lipstick.  

Een detail dat de harmonie van het geheel onderstreept, is de binnenkant van de armsteun met GIVENCHY Le MakeUp logo, die is uitgevoerd in hetzelfde ‘pink’ als het dashboard. De bovenkant van de armsteun is bekleed met Noir Basalte nappaleer met een lasergegraveerd stramien van de bekende 4G’s van het Givenchy. Très Chic.

Een echte kunstenaar kan niet werken zonder goed licht. Daarom is er speciaal voor deze limited edition ‘witte’ LED-verlichting ontwikkeld voor de make-up spiegeltjes op de zonneklep, zodat je teint beter verlicht wordt en make-up aanbrengen makkelijker wordt. Halleluja! Of niet, dames?

De nieuwe DS 3 GIVENCHY Le MakeUp is een bundeling van de expertise van de twee merken in één creatie. Givenchy staat voor bijzondere, moderne en creatieve luxe, die veel aandacht besteed aan materialen, texturen en kleuren, net als wij. Kortom, een merk waar we veel gemeen mee hebben en dat dezelfde waarden uitdraagt als wij, verklaart Thierry Metroz, directeur Design van DS.

Geen reacties mogelijk.