Na het succes van mijn vorige cursus, kom ik nu met een Masterclass ‘Short-form Content’. Short-form content is enorm populair geworden dit jaar en heeft zelfs de hoogste ROI op sociale media. Platforms zoals TikTok, Instagram Reels, YouTube Shorts maar sinds kort ook zelfs LinkedIn Shorts (!) ondersteunen deze trend. Reden genoeg dus om hier als bedrijf wat mee te doen.
Voordelen van short-form content:
– Hoge betrokkenheid;
– Gemakkelijk te consumeren;
– Kostenbesparend;
– Toename aan bereik en deelbaarheid.
Voorbeeld case: Automotive
In de automotive sector biedt short-form content een kans om visuele showcases te maken, zoals korte video’s van een nieuw model, het bekendmaken van een tijdelijke actie of korting, onderhoudstips of product demonstraties.
De te maken ‘haakjes’ zijn eindeloos en het is de kunst om in korte tijd, je boodschap over te brengen. Dit vergt inzicht in het online media landschap, kennis van je doelgroep, creativiteit en een paar handige trucjes. Dit kan ik je allemaal leren! Mijn Masterclass geeft je de handvaten om zelf met Short-form content aan de slag te kunnen én hiermee succes te behalen.
Wil jij leren hoe je korte, pakkende content kan creëren voor je business? Klik hier voor de exacte inhoud van deze Masterclass en meld je aan!
Geef een Reaktie
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.