Reken je nieuwe Opel af met YouTube views

Door
0 , , , , Permalink

In de online-wereld zijn views essentieel, want ze zijn geld waard. Dat is nu bij Opel letterlijk het geval. Wie vanaf 24 april een bijzondere, spraakmakende video van zijn of haar proefrit in een Opel op YouTube plaatst, kan een nieuwe Opel afrekenen met de views die erdoor gegenereerd worden. Het is voor het eerst dat een dergelijke campagne door een merk wordt geïnitieerd.

Wie kans wil maken op een nieuwe auto in ruil voor YouTube-views, maakt tijdens een proefrit met een willekeurig Opel model een opvallend videoverslag of een spraakmakende review. Die video plaatst hij of zij vervolgens op YouTube. Wie als eerste voldoende views heeft verzameld, krijgt de mogelijkheid een nieuwe Opel te ‘betalen’ met de YouTube-views van zijn video. Ook is er – met beduidend minder views – een aantal accessoires te verdienen.

Drie auto’s, drie accessoires
Opel stelt drie auto’s en drie accessoires beschikbaar, die voor YouTube-views ‘te koop’ zijn. Een Opel KARL ROCKS Online Edition is er voor 589.900 views, een Opel Corsa 3-deurs Online Edition kost 739.600 views en voor een Opel Astra 5-deurs Online Edition zijn 922.800 views nodig. Een Little ADAM loopauto voor de kleintjes kost 5.160 views, een Opel-dakkoffer is binnen na 24.200 views en een iPad-houder koop je voor slechts 3.000 views.

Actiesite
De gehele actie en bijbehorende voorwaarden voor deelname zijn te vinden op de actiesite www.opel.nl/betaalmetviews. Een proefrit kan worden aangevraagd via de reguliere kanalen: de Opel-dealer, de dealerwebsite en www.opel.nl. Deelnemers kunnen zich aanmelden via de actiesite.

Geen reacties mogelijk.